Cum procedezi in caz de dauna

In cazul producerii unui eveniment asigurat, asiguratul va prezenta asigurarea medicalade calatorie cadrului medical care se va ocupa de acesta si va lua legatura telefonic (gratuit) cu biroul de asistentamedicalacare-l va sfatui, pe acesta sau pe medic, asupra modului de tratare a urgentei.

In caz de repatriere, biletul de intoarcere in tara se va preda oficiului extern de asistenta medicala.

Daca asiguratul a efectuat plati, acestea vor fi despagubite la intoarcerea in tara de catre societatea de asigurari, in limita celor recunoscute de catre oficiul extern de asistenta medicala.

Pasi de urmat pentru deschiderea dosarului de dauna

In cazul producerii unui eveniment asigurat trebuie sa contactezi compania de asistenta medicala corespunzatoare asiguratorului la care ai incheiat polita de asigurare in maxim 48 de ore. Acestea sunt datele pe care trebuie sale ai la indemana:

  • Nume si prenume asigurat;
  • Numar telefon de contact;
  • Numarul si seria politei;
  • Informatii complete despre evenimentul produs.

Unde trebuie sa suni:

Datele de contact pentru fiecare asigurator in caz de eveniment asigurat sunt:

  • Allianz-Tiriac (Mondial Assistance): +40.21.312.22.36 / +40.21.312.22.38
  • Asirom (APRIL): +40.21.201.90.30
  • City Insurance(APRIL): +40.21.201.90.30
  • Euroins (APRIL): +40.21.201.90.30
  • Generali (Europ Assistance) : +40.313.202.020 / +36.14.58.44.38
  • Groupama, (Europ Assistance) : +40.313.202.020 / +36.14.58.44.38
  • Omniasig (Omniasig Assistance) : + 40.21.201.90.31
  • Gothaer (APRIL): +40.21.201.90.30
  • Uniqa (APRIL): +40.21.201.90.30
  • Credit Europe (APRIL): +40.21.201.90.30

Asiguratul trebuie sa prezinte polita de asigurare personalului medical.

Aceste informatii  cat si alte date de interes se regasesc pe polita de asigurare

Procedura pentru recuperarea contravalorii cheltuielilor platite personal:

Documentele necesare la deschiderea dosarului de despagubire sunt cele primite in momentul diagnosticului/tratamentului din partea furnizorul de servicii medicale, de exemplu:

  • Note de plata/ chitante in original pentru tratamentul medical, documente ce includ: numele persoanei tratate, diagnosticul stabilit, detalii despre tratamentul medical administrat sau a serviciului medical prestat, data efectuarii acestuia);
  • Retetele medicale prescrise trebuie sa fie insotite de documente doveditoare ale platii medicamentelor achizitionate;
  • Fisa de externare si note de plata pentru tratatmentul administrat;
  • In cazul tratamentului dentar notele de plata trebuie sa contina informatii detaliate privind tratamentul aplicat si cauza care a determinat necesitatea interventiei;
  • In cazul repatrierii cheltuielile se vor justifica pe baza chitantelor si a certificatului de deces cu indicarea de catre medic a cauzelor decesului.